Moja talijanska avantura

Na put smo tata i ja krenuli u 7 sati ujutro. Prva nam je stanica bila u Opatiji. Tamo smo se našli s još dvojicom prijatelja i krenuli u Italiju. Vozili smo se 1 sat i 30 minuta do hrvatsko-slovenske granice. Nastavili smo put i brzo došli u Italiju, skrenuli smo do Trsta gdje smo stali na ručak.
Nakon toga smo siti i okrijepljeni nastavili svoju avanturu. Ja sam, naravno, čitavim putem spavao pa mi je put prošao jako brzo. Došli smo u Milano. Tamo je bio naš hotel i izgledao je odlično. Kad smo se raspakirali, već bilo 19 sati i 30 minute. U 20 sati nam je bila večera. U prizemlju nas je dočekao veliki švedski stol. Bilo je toliko ukusne hrane, a ona je samo dolazila i dolazila. Teško mi je bilo odlučiti što jesti pa sam isprobao od svega malo. Vratio sam se u sobu i otišao spavati.
Ujutro smo se morali rano probuditi jer je doručak bio u 8 sati. I opet je bilo svega. Mogao bih se vrlo lako naviknuti na ovo.
Nakon doručka nas je čekao autobus koji nas je vozio u Torino.

Obilazak Torina je započeo u Giugiaro muzeju automobila. Giugiaro je bio čovjek koji je dizajnirao razne automobile, od starog Bugatia do Golfa jedinice. Nastavili smo obilaskom Nacionalnog muzeja starih automobila. Tu su nas proveli kroz povijest nastanka prvih automobila sve do danas, čak i u budućnost. Sve smo to imali priliku vidjeti. Vidjeli smo razne stare automobile neke čak i smiješne izgledom. Na tri kata Muzeja bilo je izloženo oko 250-300 automobila.
Najuzbudljiviji trenutak mi je bio kad je tatin kolega odlučio da se idemo provozati u Ferrariju Californija. Nismo se vozili najbrže što može, ali je svejedno to meni bio doživljaj jer volim aute od kad sam se rodio.IMG_1297
Nakon vožnje otišli smo na prezentaciju keramičkih pločica koje je, već spomenuti dizajner, Giugiaro dizajnirao. Poslije prezentacije smo u muzeju i ručali.
Nakon ručka smo otišli prema centru Torina, do katedrale sv. Ivana Krstitelja. Tamo se čuva SvetoTorinsko platno. Ako slučajno ne znate šta je to, to je platno u kojega su umotali Isusa kada su ga skinuli sa križa. Na tom platnu se jasno vide svi dijelovi tijela: glava, ruke i noge. Također se vide i rane koje je Isus imao na rukama, nogama, glavi i boku. Dugo smo čekali na ulaz do platna jer su uz nas pristizale tisuće vjernika. Platno je strogo čuvano u posebnim uvjetima. Prije nego smo vidjeli pravo platno iz doba Isusa Krista, došli smo do replike na kojoj je objašnjeno šta ćemo imati priliku vidjeti. Platno čuvaju dva čuvara koji su me podsjetili na čuvare Svetog Oca Pape koje sam vidio na televiziji. Nažalost, platno nismo smjeli slikati pa je mama mogla samo slušati našu priču. Baki ću to malo teže objasniti, budući da mi je knjižica koju sam dobio na ulazu pokisla, smočila se i raspala dok smo došli do sobe.
Ovo mjesto je nekako posebno i veličanstveno na način koji ne mogu opisati. Priđete blizu tako veličanstvene stvari, platna u koje je bio umotan Isus. Kao da ste dio povijesti. Bio sam u blizini nečega o čemu čitav svijet govori, neopisivo.
Nakon toga nas je autobus odvezao natrag u hotel u Milano, gdje smo večerali i otišli spavati.
U subotu sam se probudio sam u sobi jer je tata otišao na poslovnu prezentaciju. Doručkovao sam i gledao tv. Kad se tata vratio, ručali smo i u 13 sati autobusom otišli do EXPO sajma. To je bila predstavljanje svih država svijeta koje su htjele sudjelovati, a među njima nije bila Hrvatska. Svaka država ima svoj paviljon u kojem se predstavlja: život, običaji, kultura, hrana, tehnologija. Tamo smo bili sve do 22 sata i razgledavali sve te paviljone. Najzabavnije je bilo kod Slovenaca koji su prezentirali Oculos naočale. To su naočale koje možemo namjestiti da virtualno gledamo gradove, pod 360 stupnjeva. Pomoću tih naočala možemo razgledavati željene gradove uokolo i naokolo.

Tamo smo za večeru pojeli pizzu. U 22 sata morali smo ići u hotel na spavanje. Sljedeće jutro smo se spakirali i krenuli prema Hrvatskoj.
Sva sreća da nisam dugo boravio u Italiji jer mi jako odgovara njihova hrana, obožavam tjestenine, pizze i sladolede. Da sam ostao par dana duže, dobio bih barem pet kila.